نایب رئیس سازمان رسانه‌ای انصارالله در پاسخ به تهدیدات رژیم اسرائیل گفت یمن آماده است برای کمک به حزب‌الله هزاران نیروی آموزش‌دیده بفرستد.

اعضای انصار الله

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، «نصرالدین عامر» نایب رئیس سازمان رسانه‌ای انصارالله، شامگاه دوشنبه، در مصاحبه با پایگاه خبری «شهاب» گفت موشکی که یمن روز یکشنبه به تل‌آویو شلیک کرد، در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده نبود و همچنین پرتاب پهپاد «یافا» به سمت اراضی اشغالی در همین حد باقی نخواهد ماند.

این مقام انصارالله اضافه کرد نیروهای مسلح یمن به‌صورت پیوسته به عملیات‌های خود تا زمان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه خواهند داد.

او در ادامه گفت: «هدف ما توسعه ظرفیت‌ها برای زدن تمام اهداف در سراسر فلسطین اشغالی است و ما با سرعت بالا در تلاش هستیم.»

نصرالدین عامر همچنین به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی درباره حمله به لبنان پرداخت و اظهار داشت: «ما به توانمندی برادرانمان در حزب‌الله برای حمله‌ای کمرشکن به دشمن صهیونیستی اطمینان داریم و در هرگونه تقابل در کنار آن‌ها خواهیم بود.»

این مقام انصارالله در پایان افزود: «ما آماده‌ هستیم در صورت نیاز [حزب‌الله]، صدها هزار نیروی آموزش‌دیده اعزام کنیم. همان‌طور که از برادرانمان در مقاومت فلسطین حمایت می‌کنیم، از آن‌ها حمایت خواهیم کرد. چون موضع ما مبتنی بر اصول ایمانی ماست.»

کد خبر 882312
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha